Näytetään kaikki 4 tulosta

  • Muisto Neuletakki Pdf Ohje

    Muisto-neuletakki, PDF-ohje

    2,00

    Neule neulotaan saumattomasti ylhäältä alas. Sen voi neuloa joko tasona, tai pyörönä jonka jälkeen se leikataan keskeltä auki. Ihanan pehmeä Kässäkerho pom pom Donegal Tweed antaa neuleelle kauniin, ja silti elävän ilmeen. Neuleen voi neuloa myös raidallisena, tai lisätä helmaan kuvioita. Tämän neuleen kanssa mahdollisuuksia on paljon!

  • Ylhäältä Alas Paita Nurin Nurin Lapselle Pdf OhjeNurin Nurin Lapselle Paita Kaarrokepaita Ohje

    Nurin nurin-paita lapselle, PDF ohje

    3,90

    Lämmin ja kaunis kaarrokepaita on loistava peruspaita lapsen vaatekaappiin. Paita neulotaan ylhäältä alas pyörönä oikein, ja raidoitus pääsee kunnolla oikeuksiinsa kun paitaa pidetään nurin päin. Ohje soveltuu kuitenkin hyvin myös peruspaitaan ilman raitoja, joten siksi tämä on loistava ohje muokattavaksi moniin eri tarpeisiin.

    Lapsen Nurin nurin-paitaan sopii hyvin merinovilla ja muut pehmeät yhdistelmät. Tähän paitaan käytettiin Sandnes Garnin Merino Ull-lankaa, johon löytyi myös muista neuleista jääneitä jämälankoja tuomaan piristystä. Lankoja valitessasi tarkastathan lankojen vahvuudet ja pesukäyttäytymisen, jotta paita pysyy hyvänä ja käyttökelpoisena mahdollisimman pitkään.

    Vaikka paita on nimeltään Nurin nurin, neulotaan se siis lähes täysin vain oikeilla silmukoilla. Hihoihin neulotaan myös nurjia silmukoita, jotka jätttävät oikealle puolelle kauniin muodon sivusaumaan. Pienissä kooissa eteen neulotaan halkio, jotta paita on helpompi pukea.

    Testaa eri värejä ja yhdistelmiä, sekä käytä tähän paitaan paljon jämälankoja!

  • ohut kesäpaita neuleohjekesäneule ohje

    Silkkiä iholla-paita, pdf-ohje

    4,90

    Paita neulotaan ylhäältä alas pyörönä. Pääntielle tehdään lyhennettyjä kerroksia kerroksia, jolloin pääntie laskeutuu kauniisti. Tasaiset raglansaumat onnistuvat silmukkamerkkien avulla, ja helma on tarkoitus jättää löysäksi.

    Kesäpaidassa on lyhyet hihat voi myös halutessaan raidottaa. Hiharesorit neulotaan pienillä puikoilla, jolloin hiharesorit tuovat myös napakkuutta paidan olemukseen.

    Valitse paitaan ohutta pellavaa, silkkiä tai muuta luonnonkuitua, tai niiden sekoitetta. Nämä langat löytyivät omasta kaappini kätköistä, ja paitaan sopii mainiosti myös kiiltoa tuova pellavasekoite. Tärkeää on muistaa tehdä mallitilkku, jotta saat selville toivotun neuletiheyden.

    Ohje on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön.

  • meripihka paita kesäpaitameripihka paita olkasauma

    Meripihka-paita, pdf-ohje

    5,50

    Meripihka paita on yksinkertainen ja monikäyttöinen kesäpaita. Se neulotaan pyörönä ylhäältä alaspäin, ja miehustaa neulotaan myös tasona. Paita on tarkoitettu väljäksi paidaksi, jonka alle voi pukea topin, tai pitää paitaa sellaisenaan housujen tai hameen kanssa.

    Valitse paitaan ohutta pellavaa, luonnonkuitua, tai niiden sekoitetta. Tärkeää on muistaa tehdä mallitilkku, jotta saat selville toivotun neuletiheyden. Mallipaita on neulottu BC Garnin Lino-langasta, joka on rouheaa, mutta kiiltävää pellavalankaa. 

    Ohje on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön.