Näytetään kaikki 3 tulosta

  • Kulmasta Kulmaan Sukat OhjeRegia Merino Yak Sukat Ohje

    Kulmasta kulmaan-sukat, PDF ohje

    3,90

    Yllättävän simppeli, ja silti katseiden vangitsema kuvio on Kulmasta kulmaan-sukkien ideana. Kuvio syntyy aika yksinkertaisestakin ideasta yhdistää nurjien ja oikeiden silmukoiden välinen kumppanuus sukan varten.

    Sukat neulotaan varpaasta varten, ja kantapää aivan viimeisenä. Kantapäähän tilaa antaa pienet levennykset ja kavennukset kantapään kohdalla, ja ne samalla luovat sukkaan myös mielenkiintoisen ilmeen.

    Kulmasta kulmaan sukat on neulottu Regian Merino-Yak langasta. Lanka on pehmeää, riittoisaa ja siinä on paljon värivaihtoehtoja. Valitse siis oma värisi, ja neulo sukat itselle tai lapselle.

  • Saarystimet Pdf Ohje

    Paksun säärystimet, PDF-ohje

    2,00

    Nämä helpot, ja silti näyttävät säärystimet neulotaan yhdessä koossa. Puolivälissä neulomista on hyvä sovittaa, jonka jälkeen voi päättää kavennetaanko vai levennetäänkö, eli koon valinta voi muuttua kesken neulomisen. Se on ihan jopa suositeltavaa, ja näin säärystimistä saa varmasti oikean kokoiset. Mikäli levennät, aloituskohta jää nilkkaan ja päättely tulee ylös ylös. Mikäli päätät kaventaa, tulisi aloitus ylös ja päättely nilkkaan. Nämä ovat todella lämpimät ja käytännölliset säärystimet!

  • Tuntureilla Sukat Pdf OhjeJälkijättöinen Varsi Sukan Kantapäähän

    Tuntureilla-sukat, PDF ohje

    3,90

    Tuntureilla-sukat sopivat niin arkeen kuin rentouttavaan viikonloppuunkin. Niissä aamukahvi tai -tee maistuu makoisalta, kun jalkoja lämmittää rouhea villa. Näissä sukissa on käytetty Vuonueen muovitonta sukkalankaa, mutta sukat onnistuvat hyvin myös muistakin langoista, esim Novitan Nallesta.

    Sukat neulotaan siis kotimaisesta villasta, ja ne aloitetaan neulomaan varpaasta varteen. Jalan osuuden jälkeen neulotaankin suoraan kantapää, ja vasta sen jälkeen varsi. Koko matkan etupuolella kulkee viehättelevä ja maastoileva kuvio, joka syntyy oikeiden ja nurjien silmukoiden yhtenäisestä leikistä.

    Viimeisenä neulottavan varren pohkeissa on myös huomioitu levennyksiä, jotta sukka ei kiristä ja pysyy silti jalassa