Testineulotut ohjeet

hidasta arkea neulomalla

Uusia vinkkejä verkkokurssien video-ohjeista



Avaa ovi ompeluun!

Verkkokurssilla opit kokeilemaan rohkeasti ompelukoneen eri ompeleita, käyttämään saumurin perusompeleita, muokkaamaan kaavaa, saat ohjeet moneen eri tapaan ommella pääntie, opit ompelemaan joustavista kankaista asusteita ja paidan, sekä paikkaamaan ja parsimaan vaatteita.

Selkeitä ja kattavia ohjeita

Asiakkaita kuunnellen

Käsityökekkereillä haluamme tuoda käsityöohjeet lähelle käyttäjiä. Video-ohjeilla haluamme kannustaa uusiin tekniikoihin, tuoda esiin selkeyttä ja perusohjeiden monikäyttöisyyttä. Aina ei tarvitse ostaa uusia lankojakaan, vaan voit käyttää jo kaapeistasi löytyviä tai vanhasta neuleesta purettuja lankoja.

Ohjeet ovat selkeitä, kokoja on paljon ja neuleet ovat helposti muunneltavissa.
Kaisa
Asiakas
Käsityökekkerit-ohjeet on korkealaatuisia, ja helppolukuisia. Huomaan palaavani aina samoihin ohjeisiin, kun tarvitaan päivitystä neulerintamalla. Huippua työtä!
Sanni
Asiakas
Hyviä perusohjeita, joita voi omien taitojen karttuessa soveltaa monella tapaa!
Petra
Asiakas
Kaikki neulomani ohjeet ovat olleet todella hyvin opastettuja ja selkeitä. Aloittelijakin osaa!
Sanna
Asiakas

Näytetään tulokset 1–3 / 28

  • Hnetur Paita VerkkokauppaHnetur Islantilaispaita Kokokuva

    Hnetur-paita islantilaispaita, pdf-ohje

    6,50

    Supersuosittu Hnetur-paita nyt tulostettavana pdf-ohjeena!

    Hnetur-paita on ylhäältä alas neulottava kaarrokepaita, joka on saanut innostuksensa perinteisistä islantilaispaidoista. Paidan on suunnitellut Veera Jussila yhdessä Islannissa asuvan kirjailija Satu Rämön kanssa. Paidasta löytyy 11 eri kokoa, ja ohje on niin testineulottu, kuin myös tarkastettu teknisen editorin toimesta.

    Paidan kaarroke koostuu monesta pienestä kuviosta, jotka yhdessä tekevät mielenkiintoisen kokonaisuuden. Kuviota neulotaan myös helmaan ja hihoihin. Valitse paitaan vastavärejä, hempeitä yhdistelmiä tai kaapista löytyviä jämälankoja.

    Perinteistä islantilaispaitaa käytetään ulkona, jossa se suojaa niin kosteudelta, tuulelta kuin kylmyydeltäkin. Pue paidan alle siis muita ohuita villakerroksia, ja nauti ulkoilusta perinteisessä villapaidassa.

    Ohje on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön.

  • Hnetur Verkkokurssi VerkkokauppakuvaHnetur Islantilaispaita Kokokuva

    Hnetur-paita islantilaispaita verkkokurssi

    16,90

    Suuren suosion saanut Hnetur-paidan ohje verkkokurssina! Neulo paksu ja lämmin kaarrokepaita ylhäältä alas, video-ohjeiden avustuksella.

    Paidan ohje on jaettu selkeihin osioihin, ja kurssin avulla opit neulomaan lyhennettyjä kerroksia, kirjoneuletta, poimimaan hihasilmukoita ja päättelemään joustavasti. Mukana myös muita vinkkejä ja neuvoja, joiden avulla viimeistelet paidan upeaksi.

     

    Verkkokurssi sisältää myös tulostettavan pdf-ohjeen, ja löydät sen verkkokurssin sisältä. Kurssin ostamalla saat sähköpostiisi tunnuksen kirjautumiseen. Tähän voi kulua pari minuuttia, joten tarkasta ostotapahtuman jälkeen myös sähköpostisi roskaposti. Kurssin voi suorittaa itse valitsemassaan aikataulussa ja kurssi ei sisällä henkilökohtaista ohjausta.

    Ethän käytä ohjetta kaupallisiin tarkoituksiin, vain yksityiskäyttöön.

  • Muisto Neuletakki Pdf Ohje

    Muisto-neuletakki, PDF-ohje

    2,00

    Neule neulotaan saumattomasti ylhäältä alas. Sen voi neuloa joko tasona, tai pyörönä jonka jälkeen se leikataan keskeltä auki. Ihanan pehmeä Kässäkerho pom pom Donegal Tweed antaa neuleelle kauniin, ja silti elävän ilmeen. Neuleen voi neuloa myös raidallisena, tai lisätä helmaan kuvioita. Tämän neuleen kanssa mahdollisuuksia on paljon!