Henkilökohtainen kässäkaveri

Kaipaatko apua ja ohjeita jonkin käsityöongelman tai haasteen ratkaisemiseen?

Voit ostaa nyt ammattilaisen apua ongelman ratkaisemiseen! Samalla saat ratkaistua ehkä pidempään vaivanneen haasteen, ja kässäkaverin avulla opit ratkaisemaan vastaavia ongelmia myös jatkossa. Samalla kerralla voit kysyä apua 1-2 ongelmaan, kunhan molemmat ehditään käydä läpi sovitussa ajassa.

Kässäkaveri antaa tällä hetkellä apua vain pehmeisiin käsitöihin. Eli kässäkaverilta saa apua neulontaan, virkkaamisen alkeisiin, ompeluun, tuftaamiseen ja kirjontatöihin. Myös vaatteiden korjaaminen kuuluu erikoisalaan.

Henkilökohtainen kässäkaveripalvelu toimii etäyhteyksien välityksellä. Ostotapahtuman jälkeen kirjoita siis ongelmasi kuitissa näkyvään sähköpostiin, jonka jälkeen sovitaan ongelman ratkaiseminen yhdessä etäpuhelulla tai videon kautta. Videopuhelun kesto on noin 15-20 minuuttia. Parhaiten etäyhteydet toimivat joko Google Hangouts-tapaamisena, Whatsapp-puheluna tai Teams-palaverina. Riittää siis, että sinulla on tietokoneella tai älypuhelimessasi jokin kyseisistä ohjelmista. Tarkemmat aikatoiveet ja pari vaihtoehtoa sinulle sopivista kellonajoista (su-pe klo 8-20:00) kysytään ostotapahtuman yhteydessä.

Ennen sovittua etäpuhelua kirjoita selkeästi kysymyksesi kuitissa näkyvään sähköpostiin, jotta palveleva kässäkaveri pystyy perehtymään ongelmaan mahdollisimman hyvin etukäteen. Ennen videoyhteyttä ota työsi esille, ja ongelma käydään läpi yhdessä etäyhteydellä.

24,90

Henkilökohtainen kässäkaveri

Kuvaus

HUOM!

Kässäkaveri antaa tällä hetkellä apua vain pehmeisiin käsitöihin. Eli kässäkaverilta saa apua neulontaan, virkkaamisen alkeisiin, ompeluun, tuftaamiseen ja kirjontatöihin. Myös vaatteiden korjaaminen kuuluu erikoisalaan. Mikäli sinulla ei ole halua tai mahdollisuutta ottaa etäyhteyttä, voi kässäkaveri hoitaa ongelmaa myös sähköpostilla kuvien avulla. Tällöinkin lähetä kysymyksesi tarkasti mielellään kuvien kera ennakkoon, ja mainitse jos haluat vastaukset vain sähköpostilla.

Kässäkaveri

Kässäkaverina ja ohjaana toimii artenomi ja muotoilija Veera Jussila, jolla on noin 20 vuoden kokemus erilaisista pehmeistä käsitöistä ja muotoilusta. Veera Jussila pitää myös erittäin suosittua Käsityökekkerit-blogia, jossa on jaettu suosittuja käsityöohjeita vuodesta 2014.